گریز و درد
نوشته شده توسط : yalda

رفتم، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت

راهی بجز گريز برايم نمانده بود

اين عشق آتشين پر از درد بی اميد

در وادی گناه و جنونم كشانده بود

رفتم، كه داغ بوسه پر حسرت ترا

با اشك های ديده ز لب شستشو دهم

رفتم كه ناتمام بمانم در اين سرود

رفتم كه با نگفته بخود آبرو دهم

رفتم مگو، مگو، كه چرا رفت، ننگ بود

عشق من و نياز تو و سوز و ساز ما

از پرده خموشی و ظلمت، چو نور صبح

بيرون فتاده بود به يكباره راز ما

رفتم كه گم شوم چو يكی قطره اشك گرم

در لابلای دامن شبرنگ زندگی

رفتم، كه در سياهی يك گور بی نشان

فارغ شوم ز كشمكش و جنگ زندگی

من از دو چشم روشن و گريان گريختم

از خنده های وحشی توفان گريختم

از بستر وصال به آغوش سرد هجر

آزرده از ملامت وجدان گريختم

ای سينه در حرارت سوزان خود بسوز

ديگر سراغ شعله آتش ز من مگير

می خواستم كه شعله شوم سركشی كنم

مرغی شدم به كنج قفس بسته و اسير 

روحی مشوشم كه شبی بی خبر ز خويش

در دامن سكوت به تلخی گريستم

نالان ز كرده ها و پشيمان ز گفته ها

ديدم كه لايق تو و عشق تو نيستم





:: بازدید از این مطلب : 1017
|
امتیاز مطلب : 239
|
تعداد امتیازدهندگان : 72
|
مجموع امتیاز : 72
تاریخ انتشار : 15 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
نیلوفر در تاریخ : 1391/6/27/1 - - گفته است :

/commenting/avatars/mydream-460176.gif
سلنا در تاریخ : 1390/6/13/0 - - گفته است :
وبتون خیلی خوبه یعنی عالیه!
امیدوارم ازاین بهترم بشه!
با آرزوی عشق ابدی برای همه ی دوستان

/commenting/avatars/avatar08.jpg
نغمه در تاریخ : 1389/10/25/6 - - گفته است :
_$$$$$$$______$$$$$$$
__$$______$$$__$$$_____$$love
_$$_________$$_$$________$
_$___________$$$_________$love
_$__________$$_$$________$
_$$_________$$$$$_______$$love
__$$_________$$$_______$$
____$$________$_______$$love
_____$$$_____________$$
_______$$__________$$love
__________________$$
_________________$$love
________________$$
_______________$$love
_______________$$
_______________$$$__$$love
________________$$_$$$
________________$$$$$$love
_________________$$$$$$
______________$$$$$$$$$$love
سلام وب زيبايي داري
به منم سر بزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: